20 Kasım 2013 Çarşamba

Akıllı Telefonumda Tercih Ettiğim Android Uygulamaları

En sonunda aklın yolu bir diyerek bir akıllı telefon sahibi oldum ve General Mobile Discovery'yi satın alıp akıllı telefon dünyasına merhaba dedim. Aslında android ile tanışmam facia bir telefon olan Turkcell T11 ile olmuş ve hayattan soğumuştum (: Bir telefon bu kadar kötü bu kadar hantal olabilir aman sakın ha alayım filan demeyin.

 General Mobile tarafından satışa sunulan bir model olan Discovery ile ilgili fikirlerimi şurada sizlere aktarmıştım. Gerçekten telefonu alalı yaklaşık 15 gün oldu ve çok memnunum. Telefonu kullanırken pek çok güzel uygulama ve oyunu da keşfediyorsunuz haliyle. Hele telefonunuz donanımsal olarak hızlı ve hemen her oyuna gücü yetecek kapasitede ise değmeyin keyfinize...
Bu yazıyı yazarak hem kullandığım programları tavsiye etmek hem de diğer kullanıcıların da işine yarayacağını düşündüğüm uygulamalar hakkında fikir alışverişi yapıp bilgi verme amacı güttüm. Yorum formu aracılığı ile görüşlerinizi iletebilirsiniz...

KULLANDIĞIM ANDROİD UYGULAMALARI



en-iyi-android-uygulamaları
 General Mobile'ın kendi laucnher ı hoşuma gitmediğinden google play'den Apex Launcher'ı kurdum ve kullanıyorum. Son derece memnunum tavsiye ederim. Yandaki resim benim ana ekranım yanı her zaman elimin altında olmasını istediğim mobil uygulamalar. Tek tek isimlerini yazma gereği duymuyorum ancak size yabancı gelebilecek olanlar hakkında ufak bilgilendirmeler yapayım. Cpu-z herkes bilmez. Daha önce bilgisayarımda kullandığım bu uygulamanın android sürümü çıktı ve o da çok başarılı. Telefonunuzun donanımı anlık ram tüketimi ve ısı derecesi gibi konularda sizi bilgilendiriyor. Yine kullandığım banka uygulamalarından Ziraat'i mecburiyetten kullanıyorum çok kötü bir uygulama normade fakat İş Bankası'nın İşCep uygulaması son derece başarılı kesinlikle kullanılmalı banka müşterisi iseniz. Sosyal medya uygulamaları zaten olmazsa olmazlar arasında yer alıyor. Yine galer, ayarlar, market, rehber, mesajlar ve tarayıcı benim için elimin altında bulunması gerekenlerden o yüzden sürekli widget ve kısayol olarak ana ekranımda tercih ediyorum. Fm radyo uygulaması telefon ile gelen ve fena sayılmayacak bir uygulama markette bu uygulamayı bulmanız mümkün değil ne yazıkki. Ve bir blogger'ın olmazsa olmazı Blogger android uygulaması. Her ne kadar Türkiye'ye kapalı olsada son derece başarılı bir uygulama...
en-iyi-android-uygulamaları
Ekranı sağa kaydırdıkça diğer uygulamalara geçiş yapmaya başlıyorum. Burada bir İzmir'li olarak Eshot,vapur, metro ve banliyö saatlerinde bana sonuna kadar yardımı dokunan İzmir Ulaşım isimli uygulamayı İzmir'li olan yahut İzmir'de yaşayan arkadaşlarımıza tavsiye ederim. Yine Kentkart uygulaması ile Kentkart'nızda ne kadar bakiye kaldığını ve beklediğiniz durağa otobüsün kaç dakika içinde geleceğini öğrenebiliyorsunuz kesinlikle kullanılmalı. Keepsafe ile özel resimlerini şifreleyebilirsiniz. Avea NeNerede uygulaması ile konumuza en yakın kafeibar,eczane,lokanta gibi yerlerin numara ve adreslerine ulaşabilirsiniz. Kamil Koç'un mobil uygulaması ile otobüs biletinizi satın alabilirsiniz. Moon Reader Pro ve Mx Player burada takdire şayan programların başında geliyor. Android'in en iyi müzik player'ı bana göre hatta bir çok kişiye göre Mx Player. Moon Reader ise adından da anlaşılacağı üzere bir okuma programı. Pek çok e-kitap formatını destekliyor ve son derece işlevsel, kullanıcı dostu bir uygulama. Ücretli olan bu ve buna benzer uygulamaları indirirken ise apkmania.com adresini tercih ediyorum ve bugüne kadar da herhangi bir sorun yaşamadım. Paper Camera ile harika efektli fotoğraflar çekebilir, PicsArt ile fotoğraflarınızı çeşitli efektlerle düzenleyebilirsiniz. Photaf ise panorama fotoğraf çekmenin en kolay yolu.
en-iyi-android-uygulamaları
Biraz daha sağ tarafa gittiğimiz ise yine sevdiğim uygulamalardan birisi olan Fizy'yi görüyoruz. Sahiden internet üzerinden istediğiniz müziği dinlemek için vazgeçilmezlerim arasında. Gittigidiyor ve hepsiburada.com mobil uygulamaları da fena sayılmayacak ancak daha da geliştirilmesi gerektiğini düşündüğüm uygulamalar. Foce Your Memory ise güzel bir hafıza oyunu severek oynuyorum. Hey Taksi uygulaması ise şimdilik Ankara ve İzmir'i kapsayan taksi numaraları ve taksimetrenin gideceğiniz yere kadar yazacağı tutarı veriyor. Taksiciler sizi artık kazıklayamacayak :) Severek oynadığım oyunlardan birisi de GTA 3 sanırım bu oyun için çok fazla bir şey söylemeye gerek yok çünkü gerçekten iyi hazırlanmış ve zevk veren bir oyun. Tabi ilerleyen serilerde biraz daha geliştirilip daha fazla mod eklenirse hiç fena olmaz. Bunun dışında kullandığım uygulamalardan Köşe Yazarları isimli uygulama da son derece başarılı. Pek çok gazetenin yazarını zevkle okuyabilirsiniz. Telefonda en çok sevdiğim oyun ise Dead Trigger. Gerçekten son derece başarılı ve oynarken zevk veren bir oyun. Discovery'i de grafikler son seviyede yağ gibi akıyor telefon. Oyun oynamayı pek sevmeyen ben bile severek oynuyorsam oyunu bilin ki o oyun da iş vardır. Fenerbahçe haber de benim gibi Fenerbahçeli olanlara tavsiyemdir :)
 Yavaş yavaş yazının sonuna gelirken uygulama seçerken bulunduğunuz lokasyonun önemli olduğunu da belirteyim. İzmir'li olanlar için yukarıda sözünü ettiğim uygulamalar son derece faydalı olacaktır misal. Benim tercih ettiğim uygulamalar bunlar. Sizler de çeşitli fikirlerle yorumlarınızı belirtebilirsiniz, böylece bir uygulama havuzu oluşturmuş oluruz. Hoşçakalın...
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum