20 Kasım 2013 Çarşamba

2013 Akıllı Telefon Kıyaslaması Htc One M7- Xperia Z ve Samsung Galaxy S4

htc-one-s4-xperiaz-kıyas
Soldan sağa: Galaxy S4- Htc One - Xperia Z
 Cuma akşamı hem biraz gezip dolaşmak hem de hareketlenen teknoloji piyasasındaki yenilikleri görmek amacıyla Gaziemir Optimum'a gittim dostlarla. Bir erkeğin o kadar dükkan içerisinde en çok dikkatini çeken yerler umumiyetle teknoloji mağazaları olacağından ben de teknoloji mağazalarını ziyaret etmeyi yeğledim. 
 Satürn yerine açılan Media Markt'ı ziyaret ile başladım evvela. Şunu söylemeden geçemeyeceğim. Teknoloji mağazaları içerisinde teşhir ürünleri sergileyen ve kullanıcıların ürünleri incelemesi konusunda en iyi teknoloji marketi bence Media Markt aynı avm içerisinde yer alan Teknosa'da sanki insanlardan kaçırırcasına tüm elektronik eşyalar kutuların ve sandıkların içinde kilitli bir biçimde dururken Media Markt'ta Htc One, Galaxy S4 ve Xperia Z gibi amiral gemileri rahatlıkla inceleme fırsatı buldum. Bunun yanında fotoğraf makineleri vb pek çok teşhir ürünü inceleme fırsatı buluyorsunuz mağaza içerisinde. Ben de bu vesile ile uzun zamandır incelemeyi düşündüğüm Htc One, Galaxy S4 ve Xperia Z üçlüsünü aynı anda inceleme fırsatı buldum. Ve bu yazıyı yazmam için sebeplerim oluştu. Üç telefonuda hayli vakit inceleyip oradakilerin artık bırakta bizd' bakalım bakışlarına maruz kalsam da zevkli bir deneyim oldu ve akıllı telefon almayı düşünen bana bir kılavuz oldu bu ayaküstü inceleme.  
 Media Markt'a gitmeden evvel Htc One'a karşı büyük bir sempatim ve ilgim vardı ve bu mükemmele yakın cihaz da sağolsun bunu hakettiğini gösterdi bana. Gerek ekran kalitesi olsun gerek ergonomisi gerekse hızlı menü geçişleri ve kamerası olsun açıkçası beni tatmin etti. Rakipleri olan Xperia Z suya ve toza karşı dayanıklı belki ama inanın hiçbir ergonomik yanı yok. Odun gibi bir telefon diyebilirim. Nitekim benimle birlikte gelen sevdiceğim ve bacanağım Coşkun en çok Htc One'ı beğendiler. Kameralar konuşunca ise burada Samsung Galaxy S4'ün kamerasının rakiplerine göre daha önde olduğunu söyleyebilirim. Ancak Htc ve Sony ile de bariz farklı değiller. Yekpare metal kasası ile Htc One M7 beni cezbetti açıkçası. 32 ve 64 GB lık iki model ile satışa sunulan Htc One Türkiye'de 2 bin TL gibi yüksek bir rakamdan satışa sunuldu (32 gb olanı) yurdışında ise aynı ürünü 450 dolara edinmek mümkün. Size tavsiye akıllı telefon alacaksanız bizzat gidip teknoloji mağazalarında elinize alıp detaylıca inceleyin. İçinize sinen telefonda karar kılın ve unutmayın teknoloji sabit durmaz her daim gelişir bugün aldığınız bir telefon 1 ay sonra eskiyecektir...
HTC ONE - GALAXY S4 - XPERİA Z VE İPHONE 5 KARŞILAŞTIRMALARI


htc-one-galaxy-s3-xperia-z-kamera-3
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum