11 Nisan 2014 Cuma

GENERAL MOBİLE GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA KESİN ÇÖZÜM

Evet arkadaşlar general mobile discovery telefonlarda bir çoğumuzun genel sorunu haline gelen görüntülü konuşma sorunu sizlerle beraber bende yaşıyordumbir çok yol denedim ama yapamamıştım en son olarak servise gönderme kararı aldım ve 07.04.2014 tarihinde pazartesi günü servise yolladım.ve 11.04.2014 günü cuma günü servisten telefonum geldi ve telefonumu teslimaldımilk deneme olarak görüntülü konuşma yaptım ve yaklaşık 20 dk telefonla konuşma yaptım herhangi bir donma felan olmadı tekrar dan görüşmeler yaptıkça buradan sizlerle paylaşım yapmaya devam edicem telpa servisi hakkında bazı arkadaşlar yirmi günde gelmiyor çok yavaş felan yazmışlardı ama aynı hafta içerisinde telefonum elime ulaştı çok hızlı oldu gerçekten yapılan işlem yazılım güncellemesi yapıldı yazıyor teslim tutanığında  şu anda herhangi bir sıkıntım yok olursa buradan paylaşıma devam edicez.

Disqus Yorumları Yükle

0 yorum