12 Nisan 2014 Cumartesi

EXPER HG7 TABLETLERE DESEN KİLİDİ KALDIRMA VE FORMAT ATMA

Çok merak edilen bir konuydu bu model tabletlere format. Kilit deseninin hatalı girilmesiyle tabletin kilitlenmesi sonucu unutulan gmail hesabı, şifresi veya internet bağlantısının kapalı kalması sonucu tabletin formatlanması gerekmekteydi.
Bir ön araştırma yaparak işe başladım. Ancak pek bir döküman olmayışı , teknik destek hattından yardım alamayan kişileri görünce umarım altından kalkabiliriz diye düşündüm.
Daha sonra cihazın recovery moduna alınamadığını öğrendim. Zira cihaz üzerinde tek tuş power tuşuydu diğer tuşlar dokunmatik şeklindeydi.
Araştırmaya bir süre daha devam ettim ve CUBE marka tabletlerin room yükleme dökümanıyla karşılaştım.
Ya batar ya çıkar denemek gerek dedim ve ilk olarak
Exper’in orjinal roomunu BURADAN indirerek başladım. Döküman ve usb driver olarak da BU adresteki döküman ile BU adresteki sürücü driverini indirdim.
Bilgisayarıma indirdiğim RK Batch Tool programı ve beraberinde gelen sürücü dosyalarını arşiv dosyasından çıkartarak masaüstüm de yeni oluşturduğum bir klasörün içerisine kopyaladım. Cihazı usb ile bilgisayara bağlayıp Rkbatchtool.exe dosyasını çalıştırdığımda Connected Devices 1 de aygıtımın yeşil renkte ve bağlı olduğunu gördüm.

Switch butonuyla cihazı recovery moda geçirince aygıt sürücüsü yükleme hatası aldım ve masaüstüne açtığımız RK Batch Tool içindeki sürücü dosyasıyla aygıt sürücü yüklemesini gerçekleştirdim.
.img olarak inmiş olan roomu FW PATCH karşısında ki butona tıklayıp seçiyoruz. Sürüm ile ilgili bilgiler aşağıda ki kutularda belirecektir. Bu işlemden sonra Restore butonuna basarak tablete room yüklemesini gerçekleştiriyoruz. En son tabletimiz açılıp ana ekran gelene kadar tabletimiz ile bilgisayar arasında ki bağlantıyı kesmiyoruz. Tablet açılınca sıfırlanmış/format atılmış tabletiniz hazır olacaktır.

Disqus Yorumları Yükle

2 yorum