20 Kasım 2013 Çarşamba

General Mobile Discovery Güncelleme ve Yeni Özellikler

General Mobile Discovery inceleme ve kullanıcı deneyimleri ve yorumlarından oluşan bir konuyu şurada sizlerle paylaşmıştım. Şimdide General Mobile Discovery için bir güncelleme geldi ve yazımız bununla ilgili. Yaklaşık 2 aydır cihazı kullanıyorum. 26 Haziran tarihinde siyah modelini almıştım. Ve iyiki paramı sokağa atmayıp bu telefonu aldım dedim bu 2 ayda. Telefon oldukça stabil çalışıyor ve herhangi bir sorun çıkarmıyor. Hala keyifle kullanmaktayım...
 Bu iki aylık süre zarfında başta donanımhaber olmak üzere çeşitli sosyal platformlar ve forum ortamlarında cihazla ilgili çeşitli romlar geliştirilip sorunlar çözülmeye çalışılmıştı. Telefonun menüsündeki İngilizce karakterler, kamera performansı, gps sorunsalı gibi. Bu sürede anlaşılan o ki General Mobile ekibi de boş durmamış (ki beni şaşırttılar ben piyasaya telefonu sürerler arkası gelmez diyenlerdendim.) telefon için bir güncelleme geliştirmişler. Şunu ifade edeyim bu android sürüm güncellemesi değil yalnızca performans ve çeviri hataları üzerine odaklı bir güncelleme. Yaklaşık 60 MB (ilk parti telefonlar için) olan güncelleme dosyası ve güncelleme sonrası yenilikleri şöyle sıralamak mümkün:

NOT: Telefona ikinci kez güncelleme geldi. Gelen yenilikler ve güncelleme dosyası için tıklayın !
  • Güncelleme ile birlikte kamera yazılımı da güncellenmiş ve kameraya yeni birtakım özellikler eklenmiş.
    general-mobile-discovery-güncelleme
    Örneğin; ses tuşlarını deklanşör gibi kullanıp fotoğraf çekebilme, eski sürümde kapatamadığımız fotoğraf çekim sesini kapatabilme, çeşitli kayıt modları v.s Ben genel olarak beğendim fakat beğenmeyenler de olmuş (Laf aramızda bizde adettir yapılan işi beğenmemek)
  • Telefonda yer alan çeviri hataları ve İngilizce yazılar ortadan kaldırılmış telefon tamamen Türkçeleştirilmiş. Benim açımdan problem değildi olmamaya devam edecek.
  • Telefona ram optimizasyonu yapılmış artık daha fazla boşta ram miktarı söz konusu. Çeşitli romlar ile 600-700'leri gördüğünü söyleyenler var. Örneğin: Nexus Rom.
  • Kablosuz giriş özelliği eklenmiş telefona. Bluetooth yardımı ile çeşitli kablosuz özelliği olan cihazları telefonunuza bağlayabileceksiniz bu şekilde. Bluetooth kulaklık, mouse gibi.
  • Wifi çekim hataları düzeltilmiş kısmen de olsa Gps daha iyi çalışmakta.
  • Menüler arası geçiş, rehber, arama kaydı, mesajlar gibi uygulamalara giriş hızı artmış. Gözle görülür bir hızlanma var bu hoşuma gitti açıkçası.
  • Telefonun kullanılabilir hafıza arttırılmış eskisi neden öyleydi zaten kimse anlamış değildi.
Evet arkadaşlar güncelleme ve beraberinde gelenler bu şekilde. Ben telefonuma gelen güncellemeyi kurdum ve hız farkı olduğu aşikâr. Ben beğendim ve takdir ettim General Mobile'ı ürünün devamlılığı açısından güncelleme hamleleri oldukça önemli çünkü. General Mobile Discovery'yi satın alabileceğiniz adresler ve ürünün incelemesini için tıklamanız yeterli.

Not: Güncelleme dosyasını indirmek için tıklayın
Not: Bu güncelleme dosyası 1. parti telefonlar içindir. Güncelleme sonrası oluşacak sorunlar için mesuliyet kabul edilmez. Başarı ile güncelleme yapan pek çok kullanıcı var. Yorumlardan okuyabilirsiniz...
TELEFONUMDAN GÜNCELLEŞTİRME SONRASI ÇEŞİTLİ EKRAN GÖRÜNTÜLERİ
general-mobile-discovery-güncelleme
general-mobile-discovery-güncelleme
general-mobile-discovery-güncelleme


Disqus Yorumları Yükle

0 yorum