2 Kasım 2014 Pazar

WİNDOWS 7 TARİH Mİ OLUYOR

Merhaba sevgili dostlarım bu yazımda sizlere Micrososft un Piyasada tutunamayıp bir an önce piyasaya sürdüğü Windows 7 işletim sisteminden bahsetmek istiyorum. Microsoft son olarak Windows 10 işletim sisteminin preview yani test sürümünü piyasaya sürdü ve Daha önce Microsoftun Yıllar önce piyasaya çıkartmış olduğu windows xp işletim sistemi piyasadan çekilerek xp güncellemelerine ve desteğine son verildi. Şimdide Piyasada herkesin dilinde Windows 7 işletim sisteminin desteği çekileceği hakkında bilgiler ve yazılar piyasada dilden dile dolaşıyor ama daha windows 10 işletim sistemi daha tam olarak piyasaya sürülmediğinden windows 7 işletim sisteminin piyasadan tam olarak ne zaman çekileceği hakkında tam ve net olarak microsoft dan resmi bir açıklama gelmedi ve böyle bir açıklama yapılacak mı dört gözle beklenmekte.

Disqus Yorumları Yükle

0 yorum