4 Mart 2014 Salı

Çin Malı Allwinner Q88 A13 İşlemcili Tabletler İçin Android Rom // Nasıl Yüklenir

Arkadaşlar uzun zamandır işlerden yoğunluktan dolayı çin malı tablet sahibi arkadaşlara herhangi bir rom paylaşımında bulunamamıştım. Sağolsun okurlarımızdan birisi Birçok Çin Malı Tablet sahibinin işine yarayacak güzel ve stabil bir rom göndermiş, Bende bu romu siz değerli okurlarımız için paylaşmak istedim.
wimax tablet rom

Rom Allwinner Q88 A13 işlemcili tabletler ile stabil olarak çalışmaktadır. Ben romu 7 inchlik tabletde denedim, Gayet stabil ve hızlı çalıştığını gördüm. Birkaç 10 inch tabletinde romu yükleyen arkadaşlarımızda var, Onlarda romun gayet stabil çalıştığından bahsetmişler.
Ayrıca romda sensörün ters çalışması, dokunmatiğin ters çalışması veya çalışmaması gibi durumlar olmamaktadır. Stabil ve hızlı çalışan bir rom.
Rom Android 4 olmakla birlikte rom kurulumunu LiveSuit ile yapacaksınız. LiveSuit ile kurulum yapmayı bilmeyen arkadaşlar aşağıdaki linkten faydalanabilirler…
LİVE SUİT İLE ROM NASIL KURULUR
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum