16 Şubat 2014 Pazar

Casper Via CTA serisi Tabletlere Format Atma

Merhaba arkadaşlar; Casper Via CTA serisi bütün tabletlere format atma yöntemini birazdan sizlerle paylaşacağım. Öncelikle biraz bahsedelim. Neden tabletimize format atmak isteriz ki ? Casper Via tabletim Çok yavaşladı nasıl format atarım, Casper Via cta Tabletimin şifresini unuttum format atmak istiyorum veya Casper via tabletim çok sayıda desen denemesi yüzünden kilitlendi başka çarem kalmadı format atmak istiyorum gibi daha ekleyebileceğimiz bir sürü nedenden dolayı format atma ihtiyacı duyarız. peki casper via tabletimize nasıl format atarız.

Ses kısma tuşu ile birlikte Power(açma kapama) tuşuna basık tutarak önce recovery menüyü açmamız gerekiyor.
recovery menü açılıncada ses açma ve ses kısma tuşlarıyla menüda aşşağı yukarı karaket edebiliriz. çünkü bu aşamada dokunmatik ekranımızı kullanamayız daha manuel bi şekilde tuşlarla “wipe data factory reset”in üzerine gelip power tuşu ile onaylarız. factory reset tamamlanınca bir önceki menüye kendiliğinden döner ve en üstte seçili durumda “reboot system now” yazar. Tekrar power tuşu ile onaylarız tabletimiz yeniden başlar ve ilk kurulum ekranı gelir.
Not: Bu işlem bütün verilerinizi siler.
Diyelimki Recovery menüyü açamıyorsunuz. O zaman bir teknik servise gitme zamanınız gelmiş demektir.
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum